Gyakran Ismétlődő Kérdések

Alapvető információk

Mi az a szabadulósjáték vagy szabadulószoba?

+

A szabadulószoba egy olyan különleges csapatjáték, ahol a játékosoknak 60 perc alatt logikai és ügyességi feladányok teljesítésével kell megoldaniuk egy küldetést vagy kijutniuk egy bezárt szobából. A játékhoz tartozik egy kerettörténet, amit a játékmester mesél el a játékosoknak, illetve amikor elakadnak, akkor a feladványok megoldására való utalásokkal segíti őket a továbbhaladásban. A játék garantált kikapcsolódást és különleges élményt nyújt 6-99 éves kor között bárkinek, aki szeretné jól érezni és próbára tenni magát egy teljesen újszerű környezetben.

Kinek való?

+

Mindenkinek, aki nyitott az újszerű, különleges élményekre és hajlandó kicsit megdolgoztatni az agyát. Nálunk mindenki megtalálja a számítását és a szórakozás garantált! Baráti társaságok, családok, szerelmes párok, kollégák és iskolás csoportok egyaránt jól érzik magukat nálunk!

Hány fős csapatok játszhatnak? Mi az optimális csapatméret?

+

A minimális csapatméret 2 fő, a maximális csapatméret pedig általában 6 fő. Erről a foglalás során, a jegyek kiválasztásakor kaphatsz részletesebb információt. Az optimális csapatméret 4 fő, hiszen a csapatmunka ekkor érvényesül a legjobban, illetve alapvetően elmondható, hogy a feladványok megoldása annál nehezebb, minél kevesebben vagytok.

Többen vagyunk, mint a maximális létszám. Kivételes esetben meg lehet oldani, hogy többen játsszunk a szobában?

+

A pályáink létszámkorlátját a hely méretének megfelelően és a játékélmény figyelembe vételével alakítottuk ki. Mi azt javasoljuk, hogy ha többen lennétek, mint a megengedett maximális létszám, akkor inkább játsszatok több csapatban, hogy garantált legyen az élmény.

Hány éves kortól lehet játszani?

+

A játék alsó korhatára 6 év. 6-tól 12 éves korig csak szülői felügyelettel lehet részt venni a játékban.

Megoldható, hogy nyitvatartási időn kívül jöhessünk játszani?

+

Megoldható, viszont minden esetben előzetes egyeztetést igényel, ezért kérjük, hogy lépjetek velünk kapcsolatba.

Félelmetesek a szobák?

+

Egyáltalán nem! A szobáink célja, hogy minden korosztály jól érezze magát. Beléptek, elindul az óra, beleképzelitek magatokat az általunk kreált világba, ahonnan logikai feladatok megoldásával szabadulhattok ki vagy teljesíthetitek a küldetéseteket.

Mekkorák a szobák? Ugye nem fogom magam bezárva érezni

+

A szobák mérete pályánként változó, de a helyiségek általában 6 fő befogadására is kényelmesek, ezért nem fogod rosszul érezni magad a bezártságtól.

Lehet játszani angol nyelven?

+

Igen, természetesen! A játékaink alapvetően nyelvtől függetlenek és játékmestereink angolul is tudnak segítséget nyújtani.

Várandós vagyok. Veszélyt jelenthet rám a játék?

+

Nem, a játékaink teljesen biztosángosak a kismamákra nézve. :) Nem lesz szükséged komolyabb fizikai erőkifejtésre és a pályáink nem ijesztőek. Gyertek el, jól fogjátok magatokat érezni!

Milyen ruhában jöjjek?

+

Bármilyen hétköznapi öltözetben jöhetsz, de javasoljuk, hogy kényelmes öltözetben érkezz, hogy a legkevésbé se akadályozzon a mozgásban. A pályáinkon nincs szükség komolyabb erőkifejtésre, de olyan ruhára lesz szükséged, amiben könnyen le tudsz hajolni.

Van lehetőség a helyszínen szülinapot ünnepelni vagy legény/lánybúcsút tartani?

+

Igen, természetesen szívesen látunk titeket! Max 10 főig szülinapi partyk-csapatépítő trainingek-leány és legénybúcsúk lebonyolítását is vállaljuk, bővebb információ a szolgáltatások oldalon vagy személyesen a Hírös Exit Room szabadulószobában.

Van lehetőség a helyszínen étel és ital fogyasztásra?

+

Hozhattok magatokkal ételt és italt, de előzetes egyeztetés szükséges.

Milyen biztonsági eszközök vannak a helyszínen?

+

A játék során mindig kiemelt figyelmet fordítunk a játékosainkra. Zárt láncú Kamerarendszer, pánikgombok, tűzjelző és oltó készülékek segítségével törekszünk a legnagyobb biztonságra.

Foglalás, fizetés, módosítás, lemondás

Hogyan tudok foglalni?

+

A weboldalunk "foglalás" menüpontjában egyszerűen, pár perc alatt foglalhatsz játékot. Válaszd ki az időpontot, a neked szimpatikus pályát és a létszámot, majd pár személyes adat megadása után már le is foglaltad a játékot!

Lehet játszani előzetes foglalás nélkül?

+

Játékaink rendkívül népszerűek és gyakran hetekre előre sincsenek szabad időpontjaink, ezért jelenleg csak előzetes foglalással tudunk csapatokat fogadni. Kattints ide, hogy pár perc alatt kiválaszthasd és lefoglalhasd a neked tetsző időpontot! Amennyiben aznapra szeretnél foglalni, akkor telefonon érdeklődj, szerencséd is lehet +36703712134

Hogyan módosíthatom a lefoglalt időpontot?

+

Kérjük, írd meg az ügyfélszolgálatnak a foglalásod számát és a kívánt új időpontot és örömmel segítünk neked! Itt tudsz velünk kapcsolatba lépni: info@hirosexitroom.hu. Fontos, hogy foglalásod előtt minimum 24 órával jelezd ezt ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan törölhetem a lefoglalt időpontot?

+

Játékodat díjmentesem lemondhatod vagy áthelyezheted új időpontra. Kérjük, írd meg az ügyfélszolgálatnak a foglalásod számát és örömmel segítünk neked! Itt tudsz velünk kapcsolatba lépni: info@hirosexitroom.hu

Félbe maradt a foglalási folyamat. Mit csináljak?

+

Ha valamiért félbemaradt a foglalásod, akkor nincs más dolgod, mint újrakezdeni a folyamatot és lefoglalni az általad kívánt időpontot. Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, akkor lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal itt: info@hirosexitroom.hu

Technikai hiba volt a foglalási folyamatban!

+

Amennyiben technikai hiba lép fel a foglalásod során, kérlek, próbáld újra a foglalást! Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, akkor kérünk, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal itt: info@hirosexitroom.hu

Nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail. Megtörtént a foglalás?

+

Minden foglalásról visszaigazoló emailt küldünk az általad megadott email címre. Ha pár percen belül nem kapod meg a visszaigazoló emailt, először nézd meg a promóció vagy a levélszemét (spam) mappádban! Ha itt sem találod, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal itt: info@hirosexitroom.hu

Nem sikerült befejezni a fizetést. Mi a teendőm?

+

Kapni fogsz egy emailt egy linkkel, ahol be tudod fejezni a fizetést. Ellenőrizd a levélszemét (spam) mappádat is! Ha nem sikerül, akkor lépj kapcsolatba velünk itt: info@hirosexitroom.hu

Kupon, utalvány, ajándékutalvány

Hol és hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?

+

A legegyszerűbben a weboldalunkon keresztül, az ajándékutalvány menüpontban tudsz vásárolni. Választhatsz digitális ajándék utalványt, melyet emailben, azonnal megkapsz a vásárlás után, viszont ebben az esetben nem tudsz készpénzzel fizetni. Banki átutalás esetén csak akkor kapod meg, ha a pénz megérkezett a számlánkra (ez akár 2-3 napba is telhet). Amennyiben utalványod nyomtatott ajándékkártyaként szeretnéd megkapni, átveheted a játékhelyszínen. Ezt megrendelheted előre a weboldalunkon, de bármikor besétálhatsz nyitvatartási időben és játékmestereink szívesen segítenek neked.

A kuponom/voucherem beváltási határideje hamarosan lejár és nem találok már szabad időpontokat. Mit csináljak?

+

A játék időpontjának nem kell a beváltási határidőn belül lennie, de a foglalást minden esetben meg kell tenned eddig a dátumig! A játék időpontja lehet a beváltási időn túl, így biztos találsz szabad időpontokat. A foglalási rendszerünkben akár 90 napra előre is foglalhatsz, és mindig vannak szabad helyeink.

Meddig érvényes a kuponom?

+

A kupon a rajta szereplő érvényességi időn belül használható fel foglalásra. A játék időpontja lehet később, de foglalást minden esetben meg kell kezdened az érvényességi időn belül.

Van egy előre megvásárolt/ajándékba kapott jegyem, de a foglalásnál nem fogadja el a kódot a rendszer. Mi a teendő?

+

Szívesen segítünk! Kérjük, írj az ügyfélszolgálatnak itt: info@hirosexitroom.hu

Mit csináljak, ha nem érkezett meg az utalvány e-mailben?

+

Minden vásárlásról küldünk egy automatikus visszaigazolást az általad megadott email címre. Kérjük, először várj 5-10 percet és ne felejtsd el megnézni a levelezőrendszered levélszemét (spam) mappájában is! Ha ott sem találod, akkor írj az ügyfélszolgálatnak itt: info@hirosexitroom.hu

Milyen fizetési móddal tudok fizetni?

+

Ajándékutalvány rendelés során banki átutalással vagy készpénzzel tudsz fizetni.

Exploratory Adventure Game

Hogyan működik?

+

A szabadban játszható felfedezős kalandjáték, egy kerettörténet alapján kell különböző helyszíneket és feladványokat megoldanotok. Válaszd ki a küldetést melyet játszani szeretnél, vásárold meg hozzá a belépési kódot, majd a weboldalon belépés után el is kezdhetsz játszani.

Mire van szükség a játékhoz?

+

Az élményhez nem kell más, csak ti magatok és a mobiltelefonotok (egy is elég, de max 6 lehetséges). A mobilon fognak megjelenni a különböző feladatok.

Hányan tudunk egyszerre játszani?

+

Nincs megkötés a létszámban, de a mobiltelefonos csatlakozás max 6 készülékig engedélyezett.

Milyen internetre van szükségem a játékhoz?

+

Amennyiben lehetséges minél jobb minőségű mobil internet szükséges a játékhoz, max 100 mb adatforgalommal/készülék.

Játszhatunk többen egy telefonról?

+

Természetesen, a lényeg, hogy legalább egy mobil legyen nálatok a feladványok megtalálásához és megfejtéséhez.

Kell valamilyen programot/alkalmazást telepítenem a játékhoz?

+

Nem kell, a játék webes felületen működik, nincs szükség egyéb kiegészítő alkalmazásra.

Meddig tart 1 játék?

+

A játék nincs időhöz kötve, bármikor elkezdhetitek a lényeg, hogy a vásárlástól számított 6 hónapon belül be kell fejezni. A belépési kód megadása után aktiváljuk a játékodat és amint a végére értek természetesen passzív állapotba fog kerülni, tehát amint befejezitek a kalandot a belépési kód inaktívvá válik.

Hogyan tudok fizetni?

+

A weboldalon lehet bankkártyás fizetés, a befizetés után pár percen belül emailben kapjátok meg a visszaigazoló üzenetet és a belépési kódot. Banki átutalás esetén akár 2-3 napot is elhúzódhat a befizetés könyvelése, de amint megérkezik szintén visszaigazoló emailben kapjátok meg a belépési kódot. A helyszínen is van lehetőség vásárlásra, itt egy űrlap kitöltésével azonnal tudunk belépési kódot biztosítani.